OKVIRNI NAČRT NOVEGA SVETOVNEGA SISTEMA

27.10.2009 avtor simonche

Z vrhunskim pravnikom in nek. super ekonomistkami ter FDV ter seveda moja malenkost;)
smo imeli pomemben sestanek Revolucionarnega Gibanja… zaključki, zapisnik:

OKVIRNI NAČRT NOVEGA SVETOVNEGA SISTEMA

A) Razlastiti, nacionalizirati, podružbiti vse velebogataše, koropracije,banke, tajkune, kralje, papeže;)))itd…
POTREBNO JE ENKRAT ZA VSELEJ RESETIRATI TO PRVOTNO AKUMULACIJO KAPITALA (PO MARXU), KI JE PRIMARNI GREH IN ZLOČIN KI SE VLEČE že od začetka….
saj je prvotna akumulacija kapitala KRAjA in ne produkt lasrtnega dela, kraja včasih še iz časov fevdalizma še in dedovanja ter kasnejše kraje profita od dela delavcev, ki dobijo le drobtinice v mezdi, dobički iz nj. dela pa gredo v žepe lastnikov ki sedijo v 10 upravnih odborih, politiki in sestankujejo na jahtah….ostane jim le povprečno  premoženje, od tam naprej bodo na istem kot vsi…pa naj se izkažejo, koliko  bodo delali in ustvarjali naprej brez potuhe in brez krvavih dobičkov…če ne bodo, bodo oni prvi na cesti…saj so sposobni za vodenje podjetij, to so se speciačizirali,,,le da bodo sedaj delalli za 3x plačo od delavca, ne pa 3000x…če ne prisztanejo zlepa ali če ne bodo kasneje delali kot menedžerji kvalitetno namerno:
prevzgoja, cesta
ali zapor, če se bodo lotili naroda z orožjem, da ohranijo Moč, Denar in Oblast….
ta denar gre v šolstvo, znanost, zdravstvo, sodni sistem,  in za vse socialne posledice krize, med ljudi!!!
torej, za brezposelne,+ za nova  DRUŽBENA podjetja, za ohranitev perspektivnih starih  in za razvoj, tehnologjo in dodano vrednost novih produktov in panog z višjo dod. vrednostjo…

B)
nadalje
1.potrebno je uvesti maximalno progresivno davčno lestvico dohodnine, do 80% najv razred kot v Skandinaviji….
2.ustvariti pravični ne-enotni DDV glede na pos. ter
3, davek na dobiček, kapital oz luksuz in ugoroviti prej celotno premožensjsko stanje z nepremičninami vred itd
4.. plačna razmerja uravnotežiti, največ npr 5:1 …seeveda glede na izobrazbo in rezultate, učinkovitost

saj delo menedžerja ni vredno 1000x več kot delo šivilje, saj gre le za različne sposobnosti še vedno človeškega uma in telesa, to so subspecializacije v delitvi dela glede na max čl. potenciae in sposobnosti, zato obstajajo razl.poklici?!,,,
zakaj bi nekdo s potenciali za  delavca,  zdravnika, sodnika, učitelja ali mehanika etc  bil vreden tolikoooo manj kot nek menedžer oz kapitalist…menedžerji in dosedanji  lastniki bodo postal le javni uslužbenci v službi družbe in okolja, kot mi vsi ostali,  delali bodo za širiši interes skupnosti in ne lastni pohlep…
zakaj bi bili tisti “podjetni” kaj več vredni od vseh ostalih poklicev in znanj in potencialov,,,NO WAY!

5.  vsi delavci bodo soudeleženi enakopravno pri dobičku in odločanju ( neekon.kategorije), = skandinavski / Kardeljev samoupravni sistem….
vsak opravi svoj delež, vsak je nujen, a vsak nagrajen extra če dela bolje, več—-
podjetja bodo od VSEH, zato bo delal tudi ZASE….upošštevana torej narava  Člooveka….
in zato drugače kot v starem socializmu bodo tudi motivirani…
ohranjena bo kreativnna potreba človeka po ustvarjanju in “podjetnem” delovanju na vseh področjih, samoiniciativa, inovativnost itd,,,tega v starem socilazmu ni bilo, med drugim je zato propadel,,,,
6.. odpraviti nepravične zakone dedovanja, ki prinašajo potomcem bogatih bogastvo v verigi samoumevno brez vložka in dela

7.  kazenska odgovornost dosed. tajkunov in menedžerjev ki so spravili podjetja v stečaje in kreditodajalcev ter monetarnih sistemov ter  bankirjev, in vseh kapitalistov, ki so kakorkoli zlorabili legalne mehanizme, kadarkoli akumulirali kapital iz Nič lastnega dela in na koncu pomagali ustvariti sedanjo krizo, da bi sami izšli še bogatejši….
8, kmetijstvo organizrati v obliki manjših zadrug z lokalno skupnostjo in družinskimi podjetji brez korporacij in monopolov ter zastrupljanja nas in okolja….
9.. sprememba mentalitete vsakega posameznika, kar teče kot prvo! in  vzporedno nenehno:
izobraževanje, v šolah, družinah, itd..spermemebe šolskih programov,,,,osveščanje, kaj je bistvo življenja…ne pohlep, ne indivisdualizem sebičnega boja za obstanek, ki odriva in pohodi vsakega šibkešega pred sabo amapk samouresničenje potenicalov…
stran od materializma, k globalni solidarnosti, stran od nacionalizma, ampak k sočutju za sočloveka, ljubezni in planetu!
10. sedaj moramo narediti drugi še težji korak- kako prodreti na svetovne4m nivoju— to vsiliti elitam, politiki, razoroiti centre moći in nasilja, orožja,,,v slo in svetovni sceni, seveda prej pridobiti podporo večine ljudi !

Vsi konstr. predlogi/kritike dobrodošli,
Čas je, da  ustavimo Imperij zla, kapitala, vojn in pohlepa,
edinstvena IN MORDA ZADNJA prilika je, da naredimo ta planet po meri Človeka s Srcem, Dušo in Vestjo!

reference:

http://www.revleft.com/vb/

http://www.revolutiontalk.net/films/

TP
El Comandante Siche

DR. SIMON BREŽAN- SICHE: NEUROSCIENTIST, M.DOCTOR, REVOLUTIONER FOR HUMANITY

12.09.2009 avtor simonche

http://www.facebook.com/pages/DRSIMON-BREZAN-SI-CHE-NEUROSCIENTISTMDOCTOR-REVOLUTIONER-FOR-HUMANITY/108944856649?ref=mf

NOVO REVOLUCIONARNO GIBANJE! Join the club!!!;) all critics welcome!

31.08.2009 avtor simonche

NOVO REVOLUCIONARNO GIBANJE!

DR.SIMON BREZAN- SI-CHE: NEUROSCIENTIST,M.DOCTOR, REVOLUTIONER FOR HUMANITY

facebook page

18.08.2009 avtor simonche
DR.SIMON BREZAN- SI-CHE: NEUROSCIENTIST,M.DOCTOR, REVOLUTIONER FOR HUMANITY on Facebook

DR.SIMON BREZAN- SI-CHE: NEUROSCIENTIST,M.DOCTOR, REVOLUTIONER FOR HUMANITY

Promote Your Page Too

KAKO JE NEVROZNANOST ODPRAVILA “BOGA” - O RELIGIJI IN MOŽGANIH

15.07.2009 avtor simonche

KAKO JE NEVROZNANOST ODPRAVILA “BOGA” - O RELIGIJI IN MOŽGANIH

Pa dodajmo malo razumne racion. znanosti, poleg filozofije,,,,,ups, teologije…;))) RAZLIČNIM stalnim debatam o obstoju ali pomenu boga….

Nevroznanost , znanost obj. preučevanja možganov in nj. religioznih
doživetij zadnje časa ve in odkriva, da je bog (kot se veliko drugih
nasih “realnosti”) le mentalni konstrukt, kreacija nasih lastnih
mozganov, ki iz zelo razl. razlogov (nekateri vsaj, ne vemo se točno, zakaj vse in zakaj večina ljudi ne, ateisti) to ocitno evoluc. potrebujejo, ….podobno velja za vse iracionalne ideje: astrologije alternativne medicine itd,,,,,,

Verjetno razlogi od kompenzacije podz. strahov do izvora v vcepitvah,
učenju, tudi nasilnih metodah,žal, razl odgovorov na neznano, na
nevednost, na skrivnostno, v davni zgodovoni in skozi od tedaj naprej,
kar se nadaljuje in prenaša prek generacij (filogeneza in ontogeneza
delujeta vzporedno) ;
Ti možgani, ki so vedno zelo pristranski ali celo velikokrat nevezani
glede na obj. svet ze v osnovi, producirajo na povsem
električno-kemični osnovi nevronskih mrež in spec. prostorsko časovnih
vzorcev spec predelov možganov, kjer se te info obdelujejo, subjektivno
realnost, katero interpretirajo, s pomočjo učenja od verne družbe, v
tem primeru kot bozje ali nadnaravno.

Dodatna pomembna nova ugotovitev nevroznanosti je se, da mozgani oz
nasa psiha v osnovi spet biolosko psiholo gen. pogojeno, ne prenesejo
nakljucja , verjetnosti, neznanega, zato so apriori nagnjeni k
samoiluziji, velike teorije zarote, Smisla, Resnice, kreacionizma ipd,
skratka, hočejo spoznati in misliti, in to se zares zgodi kot misel,je
resnična kot misel —(NE kot obj resnica, ki je preverljiva le kot
ponovljiv znanstv experiment, druge mere pač nimamo, le to kar deluje
in je dostopno ne samo (v) meni ampak pri večini, signif itd), —–da
je v ozadju vsega kar dozivljajo nekaj vec, velika resnica, izvor, gre za neko vrsto kombin.atip. narcisiodnosti in prastrahu minljivosti,
ki nekako zeli in hoce svoje pomembno mesto v svetu in vesolju, in
izbere pač tole relig. strategijo in pot…….ker nocemo biti le muha
enodnevnica, nagona samoohranitve, preživetja, zaradi ega, nase zavesti….
pa ceprav se zato “prodam” NE
GOVORIM O SEBI;))) bogu ali hudicu oz smo del slike podložnih, a
zadovoljnjiih sužnjev, ki hočejo “vladarja” in ga rabijo, kajti
osmišljuje jih šele on, sami se tega napora izognejo, ali ga ne zmorejo
ipd….ker SMO V ČRNEM VESOLJU ABSURDA (Camus, Sartre)….
seveda je
možnih poti iz tega absurda mnogo, plodnješih (tudi za osebn. rast posameznika) kot ta z religijo……o tem na svojih drugih blogih, kjer
govorim o tem, DA SMISEL NI DAN, NI STATIČEN, NE SME IN NI DOGMA,, NI
HOMUNKULUSA, je pot! ne cilj…. SMISEL : MI GA ŠELE VZPOSTAVLJAMO, IŠČEMO, GRADIMO SPROTI
LAHKO, Z UNIVERZ. ČLOVEŠKO ETIKO (tisti del ki je obči, ne rabi relig
zapovedi) , ODGOVORNOSTJO, LJUBEZNIJO do sebe , sočloveka, planeta, IN
HUMANOSTJO, Z ZNANJEM IN ODNOSI, Z VSAKOKRATNIMI ODLOČITVAMI, S
KREACIJO PRESEŽKOV, KI NISO LE SUBJEKTIVNI, AMPAK NA DOSTOP in korist ter preverljivi VSEM…..

V nevrozn. religije so razložili tudi “naddrealisticna” magična
dozivljanja in percepcije, “čudeži, razodetja” itd itd vse je podobno v
principu , kot je mozno pri psihozah-, blodnje in halucinacije npr.
…vemo, da le banalne elektr.stimulacije dol predelov mozganov,
pri posamezniku vzbudijo relig. občutja in razmišljanja, občutimo, vidimo boga,
nekaj več, svetlobni tuneli , transi, razsvetljenja, posmrtnost itd….skratka vse je le del nas samih,
učenja plastičnih možganov, ki starim zakodiranim pravilom iz davnine
pripišejo še interpretacije vsakokratnega učenja iz okolja….

TOREJ, KAKO TRAGIČNO PO SVOJE, TAKO KOT SMO SE MORALI SPRIJAZNITI, DA
JE LJUBEZEN (le) zelo KOMPLEKSNI PRODUKT KEMIJE, ELEKTRIKE NAŠIH
MOŽGANOV (s tem da je tu več stika z obj. saj je usmerjena na konkretno
osebo/ npr, njegove reakcije vonji mišljenje, kar pomeni , da je vsaj
deloma odvsina in v stiku z objektivnim, ne le samoiluzja) , TAKO SE
BODO MORALI DRUGI, slej ko prej S TEM, DA JE BOG TUDI “LE KEMIJA
streljajočih nevronov”,,,,a seveda, še kako kompleksna in nekaterim
potrebna, očitno,,,,in ŽAL, nekaterim škodljiva, nekaterim smrtno
nevarna, nekaterim, miljonom nepreštetih , umrlih zaradi in v imenu te
samoiluzije pa je ta bog povzročil izničenje, najhujši paradoks, nekdo
ki obljublja večnost, odvzema še tisti kratek čas kapljice v
vesolju…..ti mrtvi so sedaj izven polja razprave, za njih čutimo
lahko le milost in pa upor temu, da se kjerkoli na podlagi dogme,
samoiluzije, teptajo človeška življenja…

BOG NI SVET, KAJTI JE LE DEL (samoiluz, odklonskih oz paranorm) PREPRIČANJ, MANJŠI DEL
CELOTNE OSEBE, zato ga mirno lahko problematiziramo in ga
odpravljamo,,,,primer: kot odpravljamo fobije, lahko tudi samoiluzije……
ČLOVEŠKO ŽIVLJENJE PA JE EDINO SVETO, KER JE VSE IN EDINO KAR IMAMO…..!!!!!

vecina posameznikov pa (K SREČI) teh spec. religijo proizvajajiočih
lastnosti v mozganih nima, zakaj se ŠE ne ve natančno, vpliv vzgoje,
genov seveda….pač samosvojost, unikatnost umov, ki ne potrebujejo
GOSPODARJA SMISLA….ustvarjamo PRAVILA sami, sami smo svoji režiserji
in grobarji….

ŽE samo TUKAJ JE DVOM V OBSTOJ in ABSOLUTNOST BOGA, saj je zelo vprašljivo, zakaj potem vsi ljudje nismo verni oz nimamo vcepljenih /danih tovrstnih mehanizmov in relig. mentalnih dogajanj v naših glavah,,,če je on stvarnik, izvor nas vseh, kako je možno, da ravno v možganih pa ni pustil verujočega podložnega “vtisa, pečata, sledi” ??!!
Je hipot, bog morda namenil večini ljudem vlogo dvomljivcev in kritikov, ima raje pokončne nasprotnike, da se z njimi igra, ali jim še bolj grobo kot vernim pošilja zlo v življenje, kazen,smrt, bolezen,,,,, tega sicer ne opažamo v realnosti- kakšen je potem skriti namen tega?

Skratka bog nima nic veze z objektivno realnostjo, zato sploh nima
smisla razpravljati o njem s tega vidika (kajti damo mu vrednost, ki je
ni, ceprav se trudimo ga zanikati, že s tem….naj ga kvečjem dokaže
tisti, ki ga je prvi plasiral , ki vse utemelji in opraviči z njim, in
ki je odgovoren za vse zlo iz njega, ne pa da se vsaj posredno silli stran znanosti
in razuma, da dokaže, da nečesa ni, narobe svet!!!!!…), Smiselno je
razpravljati le o Objektvinih posledicah teh subjektvnih cisto
biološko-psihloških prepričanj, ki in kadar pripeljejo do Zla, v obliki
modernih ali starih grmad ali zavajanja ljudi in njihovega nadzora, s
pomocjo obljube o posmrtnem….ta oddaljuje k iskanju SMISLA tu in
zdaj, in je že zato zločin sama po sebi,…..

skratka Bog je kompleksno omrezje, ki ga sestavljajo vzorci el.
aktivnosti, pogojene s sinapsami, genetiko rodu, indiv. učenjem, kemijo
nevrotransmiterjev, serotonin, dopamin itd…

Torej je v bistvu zares v podroobnosti VSAJ ŠE ZAENKRAT nedosegljiv,
kompleksen, nerazložljiv, a hkrati Objektivno ničen…kajti tovrstna
doživljanja so intrinzično generirana v možganih, brez ZRCALJENJA zun.
sveta ali dražljajev, analogija iz psihiatrije: tako kot je shizotipna
ali shizoidna motena osebnost intrinzično naravnana k bizarnemu,
iracion, vraževernemu, čudnemu, odklonskemu, magičnemu razmišljanju in
nekim notranjim svetovom izolacije v samoreferenčni vzvišeni
samozadostni SUBJ. RESNICI ,v katero 100% verjamejo, jo “čutij” in so nepremakljivi
in neozdravljivi z argumenti,,,,ali podobno kot je shizofrena motnja
nagnjena intrinzično k blodnjam, lahko paranoičnim lahko pa tudi
religioznim, ki nimajo realitetne kontrole in povezave z obj. okoljem,,,
Da navežemo, pri navadnem “zdravem” verniku gre le za manj oz drugace izrazene
mozganske vzorce, gre za nianse istih zakonitosti, ki generirajo malo
drugacno celotno osebnostno in mentalno sliko posameznika, vsebinski
princip, ki jih pogojuje, pa je povsem enak…

ps
PA DAJEM DOVOLJENJE;), vsem, tale blog lahko mirno kopirate na vse
strani, še zaželjeno, pač z mojim avtorstvom, kjer je tema religija ali
bog, mislim in upam, da vsaj komu koristi in odpre oči!!!!

dovolj dolgo so hoteli, da živimo v TEMI SLEPOTE ali pa SMO PRISTALI V TEMI POD ČRNO ZEMLJO, DOVOLJ SO NAS GLODALI ČRVI …..

DOVOLJ JE!!!

hasta la victoria siempre

EL COMANDANTE SI-CHE

——————————————————————————————————————-
“Saj je tudi želja in težnja po revoluciji le kemija, ne? Pa tudi razum, ne? ”
na blogu KOGNIT

moj odg:

seveda kognit, saj tu ni bilo rečeno, da ostalo ni “kemija”, nikjer?? tudi ni bil namen in ni logično zgolj pavšalno sklepati analogno: češ, če je nekaj kemija, potem apriori NE obstaja..gre za končno miselno, simbolno vsebino, njeno relacijo z zunanjim, objektivnim, preverljivim, dokazljivim z metodami, ki niso le subj. konstrukti, s statistiko itd… in ev. posl , dejanja v realnosti,,vse to kot končni rezultat, produkt, ki jo kemija posreduje, generira in to se v bistvenem razlikuje med vero in razumom ipd….

govorim itak o temeljnih principih delovanja vsakih možganov, poglej ostale bloge ev.

TODA:
gre za vsebinske (content, fenomenološke) razlike in posledice, ki jih generira ” spec. vrsta oz. vzorec elektrokemije”;)),- HARD PROBLEM =kako do tega sploh pride—…., katere pa druga, čeprav so posredujoči fizik. kem. procesi enaki.
vse človeške misli in ideje, vrednote, vedenje, reakcije itd so del teh principov, obstaja subj. realnost zavesti individuuma, a vendar v svetu kot realizacija /materializacija teh misli obstaja ogromno razl. posledic in razl. osebkov, idej, dobro vs. zlo…etc,etc..

a razlika je očitna: nekatere misli so vkodirane, uporabljajo, razvite na pretežno racionalnih principih , logike, računskih procesov kot pri račun npr,, ki so nevtralni, rabijo argumente itd, se dotikajo objektivnega sveta, ga preverjajo ,dokazujejo, , PA tudi sebe (raziskave zavesti, možganov z lastnim umom, kar je seveda velik izziv in dilema),

nekatere starodavne arhaične misli, pa sicer v osnovi seveda grobo rečeno vključujejo te iste elektrokem, procese, SAMOUMEVNO, a detajli so v med sabo razl. vzorcih , povezavah nevronov, sinapsah, teh el,omrežij in kroženja signalov, če poenostavim….

TI so taki, da pač generirajo VSEBINSKO ABSTRAKTnO SIMBOLIČNO REČENO, DRUGAČNO VSEBINO, IRACIONALNO, KER NPR. vključujejo več podzavednih starejših primitivnih čustvenih delov možganov, ki pa se pretežno zatekajo k občutenju, ne razumu, veri, dogmi, nedokazljivem,, argumentom moči, ne moči argumentov, reakcijam boja ali bega, socialne dominacije. skratka vsemu, kar je bolj prvinsko/ intuitivno/ živalsko/arhaično evolucijsko,, ne pa racionalno kritično, logično, znanstveno….

pravo vprašanje je le, kako ti razl. kem.vzorci pripeljejo do subj. zazanave, zavesti,transformacija pač, in kako je vkodiranje vseh teh razl.mentalnih konstruktov na možg. nivoju, za vsako pos. vsebino in psihol. proces…..

lp

CHE GUEVARA VS. JESUS CHRIST…WITH FAMOUS MOVIE: ZEITGEIST-TRUTH ABOUT CAPITALISM, OUR FAKE FREEDOM, POWER AND EVIL INSTITUTIONS- WHY WE NEED NEW CHE !!!

10.07.2009 avtor simonche

http://www.zeitgeistmovie.com/

http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197 http://video.google.com/videoplay?docid=5547481422995115331
WHY WE NEED NEW CHE?? ONLY ETHICAL POSITION

WHY WE NEED NEW CHE?? ONLY ETHICAL POSITION

MY AUDIO SPEECH:

simonche-about-1-enemy-and-fight

FOR CHE BIRTHDAY AND 50 YEARS OF CUBAN REVOLUTION:

Happy birthday my Comandante, my gift and eternal promise- I and my comrades and loved, will continue your political and medical work, pass it to our future generations and children, and fight for humane revolutionary ideas: I will fight the Evil in all forms, the opression and unjustice, disease and Death itself, till the last drop of my blood! With Love I receive and give! if not so, you can turn me into the stone!

Your spirit will never die, the immortality exists in memories and example you made, to be a Model of a Man, a Man-Idea! Your immortality is in a fact you are the 2nd most known legend after JChrist but he was there 2000 y! history after Christ was 2000 years of violence, wars, killing and opression when human life was worth nothing…but after 80 years only after Che, there is finally hope 1st time in history of men the for New System, New Man, for true miracles which we will make reality as we did many things already!

Why was history after Christ so bloody and nonhumane?? because Jesus said: “slap, hit my face and I will let you hit the other cheek too! AND PEOPLE LISTENED TO IT AND THEY WERE HUMBLE SLAVES THINKING THEY SHOULD STAND ALL EVIL AGAINST THEM, THINKING THEY DESERVE IT TO PAY FOT ALL SINS!

BUT I SAY: HIT MY FACE OR HIT ANY FACE OF AN INNOCENT FRAGILE HUMAN BEING OR OF THE PERSON I LOVE, AND I WILL PUT MY “KNIFE” UNDER YOUR NECK!! AND WILL SACRIFICE MY LIFE FOR THEM AND FOR THESE ETHICS ANY MOMENT!
NO TOLERANCE FOR THE EVIL, VIOLENCE, FAKE DEMOCRACY AND UNJUSTICE!

WE WILL FIGHT NOT WITH GUNS BUT WITH BRAINS, WITH GRACE AND CON AMOR!

for as said by Fidel, THE BETTER WORLD IS POSSIBLE…

IN ŠE TO, PO VSEH LETIH, JE MAJHNI A PRAVIČNI KUBI USPELO BOLJ SPREMENITI ZDA- OBAMA!!! KONČNO NEKE SPREMEMBE!!!! KOT OBRATNO–ZAKAJ? EDINO ZARADI MEDN. PODPORE NAPREDNEGA SVETA IN INTEGRITETE,SOLIDARNOSTI MEDN., ZARADI ETIKE, BOJA DAVIDA PROTI GOLJATU—-KI NA KONCU PREMAGA MOČ IN NASILJE…
KUBA JE NPR. VSA LETA V VSE DRŽAVE S POTREBAMI SOLIDARNO POŠILJALA NAJVEČ ZDRAVNIKOV NA SVETU, KLJUB TEŽAVAMI Z LASTNO EKONOMIJO. ŠOLSTVO IN ZDRAVSTVO VRHUNSKO, MEDRUGIMKANADA IMA OGROMNO SODELOVANJA SKUPNEGA IN PODP. ORGANIZACIJ IN KONFERENC…
KUBANSKI VOJAKI PA SO POMEMBNO PRISPEVALI K ODPRAVI APARTHEIDA V JUŽNOAFR. REPUBLIKI,IDR. ZATO STA SVET. SPOŠT.NELSON MANDELA IN FIDEL NERAZDRUŽLJIVA TOVARIŠA,,,NE POTREBUJE KOMENTARJEV!

Venceremos! Hasta La victoria Siempre

Your El-comandante SI-CHE

http://www.rtvslo.si/mojavdio/simonche/simonche-and-fidel-speech-novi-hribar/2280/

MOŽGANI, KOGNICIJA IN SPOMIN: MY ARTICLES ON WEB PUBLIC ACCESS

7.07.2009 avtor simonche

Documents

O ČLOVEŠKI ZAVESTI IN MOŽGANIH- DEBATA

2.06.2009 avtor simonche

O ČLOVEŠKI ZAVESTI IN MOŽGANIH- DEBATA

“brezposelni”…..normalen font
jaz….poševno, podčrtano, krepko

Mene pa zanima, kje v možganih nastane zavest in kdaj. Bral sem neke članke v SciAm. Najbolj poznan je dr..?? Ali je mogoče že kaj novega.

Sicer pa mi je všeč, ko so odkrili, da drugačne brazde na možganih pomenijo drugačna nagnenja, kot recimo nagnenje do shizofrenije.

Pot do vzroka zavesti, je pot do bistva vseh stvari.
Kaj še bi ljudem, ki umrejo, in se strinjajo, pregledali možgane in preskenirali in primerjali s psihologijo tega človeka. Izgleda čudna ideja, a jo je možno realizirati.

spodaj nekaj kratko povzeto iz mojega angl. članka…..Sciam pa sicer zelo ok, tm zveš še več;)))mislm da mislš dr. Crick in Koch ter dr. Chalmers…..potem še Damasio, dennet, itd

malo drugačne brazde oz razl strukturno anatomske značilnosti, manjše variacije oz unikatne znač., imamo vsi posamezniki, nobeni možgani niso čisto enaki, seveda pa se pri dol. odklonskih stanjih ali boleznih to lahko izrazi še bolj, pretirano, v dol. spec predelih itd,,,,
oz se že nagnjenje lahko poveča ob dol, lastnostih anatomskih, predvsem pa funkcijskih…

bolj kot anatomija so pomembne povezave, električna sinhronizacija med živč. celicami ter vzorci el. aktivnosti , aktivacije dol. predelov možganov, zmanjšana funkcija ali zvečana dol. nevrotransmiterjev, receptorjev,,,,,delajo tudi gene mapping glede nagnjenj itd ,,,

je pa v mrtvih možganih možno seveda gledati le korelacije z dol. psihol, značilnostmi , na anat.strukturnem ali genet. nivoju, ne pa na funkcijskem, kjer imamo delujoče biokemične-električne procese, ki šele povzročajo, so korelat funkcije, jo posredujejo,,,,

strinjam se, vprašanja zavesti so med največjimi izzivi in vprašanji človeka in znanosti, veliko je že znanega, še več pa je novih vprašanj,,,,

—————————————-
—————————

The central problem for cognitive neuroscience is to describe how cognitive processes arise from the brain. Recent evidence shows that synchronous neural oscillations and computations performed by such assemblies of functionally connected neurons reveal much about the nature of cognitive processes such as (working) memory, attention and consciousness. Memory processes are most closely related to theta and gamma brain rhythms, whereas attention seems closely associated with alpha and gamma rhythms.
Conscious awareness may arise from synchronous neural oscillations occurring globally throughout the brain rather than from the locally synchronous oscillations that occur when a sensory area encodes a stimulus. The emerging view of brain processes is based on reverberations of reentrant electrical activity in complex neural networks. Synchronization is how the brain probably achieves large-scale integration of its many parallel, distributed processing activities, allowing coherent cognition and behaviour. The goal is to describe how this oscillatory activity of the brain as revealed by the electroencephalography (EEG) or magnetoencephalography (MEG) as well as more invasive recordings, is related to the dynamics of cognitive performance, including working memory.

The neurophysiological theory of higher mental functions predicts that multiple superimposed synchronized (coherent) oscillations in different frequency bands with different spatial patterns and functional correlates govern specific mental functions.

Neural basis for consciousness is what they called a ‘dynamic core’ of synchronous firing occurring globally across many brain areas, whereas the locally synchronous firings evoked by external stimuli are unconscious unless integrated into the dynamic core.

Interestingly, conscious awareness may arise from synchronous neural oscillations occurring globally throughout the brain rather than from the locally synchronous oscillations that occur when a sensory area encodes a stimulus….

V SciAm je bila pro et contra debata med Kochom in še eno znanstvenico. Ona je zagovarjala globalni model, kot ti, on bolj lokalnega. Ali se motim?
Geni so zanimiva stvar, ker možgane opišejo z dosti manj informacije, kot samo tkivo.
Glede raziskav mrtvih možganov je predvsem zanimivo, da lahko dajo veliko informacije na neškodljiv način, ker pri EMR so močna magnetna polja in so verjetno zato škodljiva.
Nekoliko sem prebral o levičarjih. Možgani so nekoliko drugačni, drugačni so talenti, prevladuje dogodkovni spomin na račun semantičnega. Jaz sem se dostikrat spomnil dogodkov, ki se je jih ostali niso. Sicer pa se spominjam dogodkov, ko sem bil mlajši, kot 3 leta.
Raziskava je tudi narejena, da levičarji zaslužijo več, kot desničarji. Najbolj se razlika pozna pri visokoizobraženih moških. (tu mi zaradi nekaj napak v življenju ni uspelo priti zraven in potrditi statistiko :) )
Tudi razlike med spoli, levičar desničar, rase itd, lahko dajo informacije o možganih.

Jaz sicer zagovarjam kvantni vzrok zavesti (ki je v splošnem ignoriran, poznam razloge, a imam model, ki ji obide). Torej pomembna novica je bila, da je Luca Turin kvantno razložil vzrok vonja.
Fiziolog ?? je zagovarjal, kako pri narkozi izgubimo zavest in Turin je komentiral, da je to najbolj fiziološka razlaga zavesti.

Kakorkoli je že, raziskava mehanizmov zavesti lahko samo pomaga in ima lahko vpliv tudi na fiziko.
Zaenkrat toliko. LP

Da, zanimivo, lahko napišeš več o kvantni razlagi zavesti, mene je to vedno zanimalo in lahko da poteka nekako paralelno/komplementarno z mehanizmi, ki sem jih opisal….

glede kocha ne vem, kateri model sedaj točn misliš, ni tok pomembno—-lker, odv. koliko so članki stari tam, najprej so razlagali koherenco-sinhronizacijo lokalno, potem so vedno bolj začeli prevladovati globalni model povezav, ki so tudi dokazani z EEG in fMR v zadnjih letih…

magnetna polja pri MR naj ne bi bila škodljiva, usaj zaenkrat niso opažali nobenih sprememb, razen pri TMS-to pa je prav metoda, kjer z magn. poljem zaviraš ali stimuliraš dol. predele možganov in ima terapevtske učinke….depresija, kognicija, …..seveda bi lahko tudi imela str. učinke, če bi povzročal nepredvidene efekte in ne ciljne…

glede razlik, da , veliko je asimetrij in razl. struktur in načina funkcije v obeh hemisferah oz med njima , glede na dominanco roke, spol, in še mnogo kaj….nasstanejo tako zaradi gen vplivov kot okolja kasneje,,,
levičarji imajo ponavadi domin. desno hemisfero, ki pa ima seveda svoje specifike, čeprav stroga delitev na funkc leve in desne kot da so ločene ne drži več,,tudi hemisfere pri vseh kompl. funkcijah namreč intenzivno sodelujejo , s sinhron. el. akti oz komunikacijo,,,kadar ne, imaš tako imenovan split brain fenomen, kjer pride lahko celo do “ločenih osebnosti” in se med seboj prepirata;))
tx za diskusijo

Škodljivost fMR res ni dokazana, toda magnetna polja so ogromna (mali železni predmeti poletijo z veliko hitrostjo) in ne bi bilo nič čudnega, če bi enkrat dokazali to škodljivost. Zato je dobro razvijati pristope, ki niso škodljivi. Poleg patoloških raziskav bi bil to tudi EMR na zemeljsko magnetno polje, prihodnost vidim tudi v bolj izpopolnjenih termokamerah, ki bi povedale, kaj se dogaja s krvnim pretokom. Komar zazna temperaturne razlike 1/100 °C, zakaj ne bi še takšna kamera. Pristopov za diagnostiko je ogromno.

Treba je vedeti, da zavest ne pomeni nujno nek ego: V dveh ločenih možganskih polovicah sta dve zavesti (kar si ravno omenil), zavest traja do zadnjega spomina, če je to en dan nazaj, sem bil prej nov človek, v dveh združenih možganih je ena zavest, itd - torej zavest je možno bolj elementarizirati, tako je naprimer materija že elementalizirana. Zavest je v bistvu že en občutek, ki se rodi v enem nevronu. Torej, mogoče je določen tip zavesti tudi v enoceličarju.

Predstavljajmo si najprej s klasično fiziko, kako iz nekih tokov v možganih nastane zavest. To so samo tokovi, neke hitrosti, nič v zvezi s zavestjo, kot občutek itd. Zavest je nova kvaliteta glede na zavest.
Poglejmo še s kvantno mehaniko (KM). Tam ima materija neke nove lastnosti: nekaj kadar ne moremo izmeriti, takrat tega ni, nekakšna izmuzljivost materije. Ena od možnih interpretacij kvantne mehanike je celo, da zavest sproži meritev. Zraven pa imamo še nedokončanost fizike (ne vemo, zakaj so mase osnovnih delcev takšne, kot so itd.) ta nedokončanost je povezana s kvantno mehaniko (fizika se gradi od spodaj navzgor) in problem s samo interpretacijo KM, ki je ŠE NI!! Predpostavlja se, da dve čudni stvari KM in zavest imata en vzrok. (Fiziki bodo stalno ponavljali, da je KM dokazana na 10 decimalnih mest, toda to zgoraj je še vedno dejstvo.)

Govoriš (sumiš) tudi, da je svobodna volja v bistvu iluzija. Mislim, da je premalo dokazov, da je to res. (Res pa je, da je marsikaj, kar imamo za svobodno voljo, v resnici to ni.) Če rečemo da je vse v možganih kemija, potem res ni svobodne volje. Toda vprašamo se, kaj je potem namen zavesti. Ali samo to, da je opazovalec , kaj se dogaja v svojem telesu. Potem po evolucijski poti zavest ne bi bila potrebna.
(Res bi sicer zavest torej morala povzročiti drugačen fizikalen odziv, kot »kemija«. To bi se dalo nekako teoretično ali praktično dokazati.) Lahko pa rečemo, da je vse tudi fizika, to je gibanje. Torej vsaka zavest bi se morala pokazati v nekem gibanju.

Ena lastnost KM je tudi, da KM omogoča prosto izbiro (ima ta mehanizem-njena brezvzročnost), ostala fizika pa ne.

Hameroff in Penrose sicer predpostavljata, da daljšo koherenco naredijo mikro tubuli (ki so povsod, največ pa v nevronih??(pišem po spominu)). Ta je skoraj osnovna edina teorija kvantne zavesti (KZ). (Hameroffa je pohvalil Luca Turin, da ima edino razlago zavesti preko narkoze).

Sicer fiziki ocenjujejo, da bi težko prišlo do koherence v možganih, ki bi trajala kakšno sekundo, ker bi temperatura možganov morala biti manj, kot nekaj nK. (Bose-einsteinov kondenzat, ključna beseda za informiranje o tem pojavu.)

Jaz imam pa predlog, da je v igri še materija z dosti manjšo maso, kot od elektrona. Ta materija zares celo obstaja. Poznamo nevtrine, verjetno pa je tudi temna materija sestavljena iz takšne mase. Pri takšni materiji lahko koherenca pri sobni temperaturi traja zelo dolgo (odvisno od te mase). Torej mora biti nekako sklopitev te materije z zavestjo.

Predlog imam tudi, da je zavest povsod, le v bolj elementarni obliki. Saj sploh ni potrebno, da je v povezavi z logiko. Vprašamo se, kaj je logika pri živih bitjih, odgovor je: nekaj, kar omogoča preživetje.

V tisti debati o (ne)lokalnosti je bila še Susan Greenfield:
http://www.scientificamerican.com/articl
e.cfm?id=how-does-consciousness-happen
http://mindblog.dericbownds.net/2007/10/
consciousness-debate.html
http://www.owlnet.rice.edu/~psyc101/pome
rantz/1007076.pdf
Če lahko kaj na kratko komentiraš. Že nekaj mesecev je, kar sem prebral.

Slišal sem tudi nekje, da se občutek rodi že zaradi enega nevrona. Kako je s tem?

Pisal bom sproti s poševnimi:

tvoj zapis, potem moj….

Škodljivost fMR res ni dokazana, toda magnetna polja so ogromna (mali železni predmeti poletijo z veliko hitrostjo) in ne bi bilo nič čudnega, če bi enkrat dokazali to škodljivost. Zato je dobro razvijati pristope, ki niso škodljivi. Poleg patoloških raziskav bi bil to tudi EMR na zemeljsko magnetno polje, prihodnost vidim tudi v bolj izpopolnjenih termokamerah, ki bi povedale, kaj se dogaja s krvnim pretokom. Komar zazna temperaturne razlike 1/100 °C, zakaj ne bi še takšna kamera. Pristopov za diagnostiko je ogromno.

Res je , polja so velika, vendar v telesu naravno ni struktur, ki bi imele lastnosti kot kovine itd,,,kvecjem pa seveda lahko polja vplivajo na elektrolite, natrij , kalij in membranske potenciale celic, naboje, in posledicno na zivčne impulze oz električne tokove v možganih , srcu itd…vendar ocitno teh vplivov signifikanto ni, saj bi drugace hitro opazili, kake motnje ritma srca, ali pa spremenjene misli in psiho, počutje,,,itd med preiskavo ali celo po njej,,,,zemeljsko magnetno polje, ne poznam toliko, vendar je problem verjetno tehnoloski in pa v tem, kako ga fokusirati , zajeti, na preiskovanca in mislim, da je presibko,,,,termo pristopi se že razvijajo, imamo nekaj drugih metod kot je MR za krvne pretoke,ali metabolizem glukozte npr (PET), problem opazovati pretok ali porabo gluk, kisika je v tem, da je časovna ločljivost slaba, v sekundah, in da opazuješ le posredno delovanje možg, o samem mehanizmu procesiranja pa ne zveš nič,,torejtu je rešitev edino EEG ali MEG, ali TMS, torej elekto-magn. metode,,,,

Treba je vedeti, da zavest ne pomeni nujno nek ego: V dveh ločenih možganskih polovicah sta dve zavesti (kar si ravno omenil), zavest traja do zadnjega spomina, če je to en dan nazaj, sem bil prej nov človek, v dveh združenih možganih je ena zavest, itd - torej zavest je možno bolj elementarizirati, tako je naprimer materija že elementalizirana. Zavest je v bistvu že en občutek, ki se rodi v enem nevronu. Torej, mogoče je določen tip zavesti tudi v enoceličarju.

To definicijo zavesti seveda lahko razumemo tako odprto in široko, vendar je kvaliteta sigurno razl. med temi tipi..nevroznanost jo definira v tem smislu kot sem pisal ali kot imaš v Sciam, namreč človeška zavest kot višek evolucije, predvsem samozaveedanje itd…obe hemisferi kot ločeni imata do dol, mere svojo “zavest”, vendar nekatere visšje funkcije zahttevajo povezovanje, sinhronizacijo, komunikacijo med njima, drugače delujeta nekako kontra ena drugi v nek. stvareh in se zavirata v ciljnem vedenju, ali pa imata vsaka zase potem dol. izpade v funkciji brez prispevka druge. Torej, ponovno, celostna zdrava neprizadeta zavest in človek,. smiselno, ciljno, načrtovano vedenje in odločanje ter zazanavanje potrebuje obe hemisferi. Glede spomina, sigurno da je priklic spomina v zavest, trenutno stanje zavesti oz vsaj pomemben del, ker lahko poteka več stvari parelelno, in aktivirani so sorodni predeli kot takrat, ko je stimulus bil zaznavan oz kodiran v spec. predelu skorje npr,,,s spominom se torej vracamo lahko v preteklost ali prospektivni spomin, v prihodnost,,,potovanje v casu, casovni stroj;)) prav tako drzi, vsak dolgorocni spomin ali novo znanje, pomeni tudi anatomske strukturne spremembe v mozganih, kar pomeni, da so mozgani po mojem pisanju ali nekem predavanju sedaj drugacni kot pred tem, tako tvoji in moji,….torej v tem smislu sem bil prej drug človek kot tren, ali kot bom čez 5 min,,,,vendar pa seveda druge temeljne značilnosti zavesti in osebnosti ostajajo veliko bolj stabilne, drugače sploh ne bi imeli zdrave stabilne relativno osebnosti oz iodentitete, ne bi imeli občutka Jaza itd,,,,seveda pa je dobra lastnost da so mozgani relat. plasticni in se lahko spreminjajo, pod vplivom okolja in učenja, zato lahko tudi kake dele osebnosti spreminjamo ali nadgrajujemo tudi v odrasli dobi k sreci,,,zal pa je ta pot zelo naporna in dolgtrajna, veliko bolj je namreč tu zadeva rigidna, verjetno bolj pod vplivom genov tudi kot nnpr, samo kodiranje spomina ali učenje novih informacij,,,,
torej spomin je del zavesti šele takrat ko je aktivno ali pasivno priklican, obujen, aktiviran, torej trenutno v nasih mislih, ce pa ne, pa je tisto omrezje in sinapse, ki ga kodira, le “tiho” oz tam tece nek latentni podprazni signal oz el, tokovne zanke ,,,drugace bi imeli vse informacije naenkrat v zavesti, —-selekcija, pozornost, načrtovanje, predvidevanje (veliko prefrontalno) omogoca, da se priklice, kar je v kontekstu ali povezano z cilji, drazljaji, okoljem….
Elementarizacija zavesti v tem nevro kontekstu je vprasljiva, sigurno pa je, da že pos. nevron občutljiv na dol, specifiko dražljaja (ima svojo selektivnost oz receptivna polja) ali ima dol. vlogo npr pri ohranjanju spomina, ali podobne spec.funkcije…vendar sam na sebi še ne more posredovati zavestne zaznave, kajti raziskave s koherenco kažejo, da mora biti prisotna v širokih področjih možganov, kjer se obdelujejo pos, specifike dražljaja ali naloge…gre za binding fenomen, ta sele prinese celostno zazanavo,,,ali motor, kognit. funkcijo…teeorija “stare mame” pa je bila aktualna v pretekl, ko so mislili, da samo že 1 nevron kodira celotno podobo, zaznavo ali spomin npr. neke osebe,,,to bi bilo preenostavno in ne najbolj smotrno, saj se spec. nevron vključuje v asociacije, poleg tega je specializiran ena skupina, za kje, druga kaj, ,,v smislu, barve, orientacije, hitrost,,,lega v prostoru…itd
Enoceličar tezko ima zavest v tem smislu, kajti nima materialne osnove, torej živčevja, ki bi to zavest posredovalo,,,,razen če verjamemo, da je zavest nekaj kar nastaja lahko nekako nevezano na možgane,,,mislim da to potem ni ista stvar….saj enoceličar ne potrebuje zavesti za svoje preživetje,,,ima druge načine, da preživi…refleksno kemijske in fizikalne….

Predstavljajmo si najprej s klasično fiziko, kako iz nekih tokov v možganih nastane zavest. To so samo tokovi, neke hitrosti, nič v zvezi s zavestjo, kot občutek itd. Zavest je nova kvaliteta glede na zavest.
Poglejmo še s kvantno mehaniko (KM). Tam ima materija neke nove lastnosti: nekaj kadar ne moremo izmeriti, takrat tega ni, nekakšna izmuzljivost materije. Ena od možnih interpretacij kvantne mehanike je celo, da zavest sproži meritev. Zraven pa imamo še nedokončanost fizike (ne vemo, zakaj so mase osnovnih delcev takšne, kot so itd.) ta nedokončanost je povezana s kvantno mehaniko (fizika se gradi od spodaj navzgor) in problem s samo interpretacijo KM, ki je ŠE NI!! Predpostavlja se, da dve čudni stvari KM in zavest imata en vzrok. (Fiziki bodo stalno ponavljali, da je KM dokazana na 10 decimalnih mest, toda to zgoraj je še vedno dejstvo.)

Te kvantne razlage le delno poznam, seveda jih pa tezko razumem, + vidim koliko dilem imajo fiziki sami, kaj šele v povezavi z možgani,,,,še posebej kako prenesti te ugotovotve na makro nivo,,sigurno pa je, da je hard problem še vedno , kako iz elektr. tokov in kem, reakcij, tudi če so še tako komplicirane povezave in vzorci proženja, sinnhronizacije itd, nastane nekaj tako drugačnega, nekaj tako unikatnega, ali se nam samo zdi, pa je pač naše dojemanje zavesti precenjeno,,,morda je res na neki stopnji zapetenosti povezav in elek. tokov, to neko stanje ki nastopi, v smislu neke samoorganizacije, samoporajajoče se lastnosti, ki presega osnovne bazične mikro mehanizme , ki so podstat oz korelat, mediator….mi pa se temu stanju pač privadimo in priučimo, da je za nas to “zavest” in postane samoumevno,,,,
je pa res podobno tole: brez meritve ni materije vs. brez zaznavanja oz procesiranja, + konstrukcije, interpretacije v možganih, ki je podvrzena tudi intrinzičnim vplivom samih lastnosti možganov, ne zgolj stimulusa, ni objektivne realnosti in ne vemo , kakšna je le ta sama na sebi in če sploh je:)))

Govoriš (sumiš) tudi, da je svobodna volja v bistvu iluzija. Mislim, da je premalo dokazov, da je to res. (Res pa je, da je marsikaj, kar imamo za svobodno voljo, v resnici to ni.) Če rečemo da je vse v možganih kemija, potem res ni svobodne volje. Toda vprašamo se, kaj je potem namen zavesti. Ali samo to, da je opazovalec , kaj se dogaja v svojem telesu. Potem po evolucijski poti zavest ne bi bila potrebna.
(Res bi sicer zavest torej morala povzročiti drugačen fizikalen odziv, kot »kemija«. To bi se dalo nekako teoretično ali praktično dokazati.) Lahko pa rečemo, da je vse tudi fizika, to je gibanje. Torej vsaka zavest bi se morala pokazati v nekem gibanju.

Ne nism misli tako v tem smislu, ta teorija je le ena izmed večih, in ima svoje kritike, pdorobnosti ne vem toliko.
vendar gre za dejstvo, da dol, el. potencial nastane v možganih, in ga izmerimo še preden se oseba zavestno odloči /poroča o tem, za neko dejanje, potencial pripravljenosti (Libet),
in še druge zadeve, ki kažejo, da je v možganih veliko pod in predzavednih procesov, šele potem na koncu pride do neke končne rezultante v zavesti, to je tudi ekonomično,,,tako da gre za nek kompromis verjetno,,

,po drugi strani, pa moramo gledati,da so vsi nevroni del nas samih, in zato karkoli delajo, to delamo mi,,,ne smemo se izmuzniti, da nismo iz njih, da je neka distanca, neki čudežni homunkulus, ki ukazuje preostalim možganom,,,in vodi akcijo,,,,ne , vse smo mi, tudi podz. smo mi,,,torej določeni delno, delno pa svobodni pri izbiri več opcij, na podklagi znanja,spominov, čustev, izkupšenj, vzgoje, genov in dražljajev, konteksta,…torej določa nas neko dinamično, a regulirano ravnotežje, interakcije, v samih vzorcih el. aktivnosti, ki pa ga oblikuje ogromno faktorjev,delno je intrinzično že v možganih, delno pod vplivi vsakokr. okolja, info…. del teh gotovo ni v naših rokah v klasičnem smislu,,,drugače bi lahko takoj odpravili strah, psihopatologijo ipd,,,,

da pa se misli uravnavati aktivno seveda običajno, seveda spet glede na okolje, razpoloženje ki je precej biol, pogojeno itd, kar pomeni,da svob. volja nekako je, odločanje je, vendar ne tako svobodno in povsem iz NULe kot mi občutimo to,,,,,

posebna tehnika ki dobesedno modulira naše misli sproti, pa je nevrofeedback,,,spreminjanje možg. valov na podlagi nagrade, učenja z nagrado, kjer opazuješ lastni EEG in poskušaš doseči optimalno frekvence, lokacije in ostale znač. v zdravem EEG,,,,,
torej nisem mislil, da smo predvsem kemija, ne—– smo fizika-el, tokovi, membrane, potenciali, informatika- porocesiranje, povezave, kemija- sinapse, genetika, sign. molekule, nevrotransmiterji, in seveda osn. anat. struktura….pa še kaj, kar morda ne poznamo ali ne moremo zmeriti….;)))

Ena lastnost KM je tudi, da KM omogoča prosto izbiro (ima ta mehanizem-njena brezvzročnost), ostala fizika pa ne.

Hameroff in Penrose sicer predpostavljata, da daljšo koherenco naredijo mikro tubuli (ki so povsod, največ pa v nevronih??(pišem po spominu)). Ta je skoraj osnovna edina teorija kvantne zavesti (KZ). (Hameroffa je pohvalil Luca Turin, da ima edino razlago zavesti preko narkoze).

imam nekaj knjig od njih, nisem še bral…ampak ta termin koherenca pri KM sevda ni enoznačen s koherenco ki jo gledamo mi, pri EEG,,,tu gre za elektr. sinhronizacijo, križno korelacijo v močn, spektru in fazi za spec. frekv. območje….CCF

Sicer fiziki ocenjujejo, da bi težko prišlo do koherence v možganih, ki bi trajala kakšno sekundo, ker bi temperatura možganov morala biti manj, kot nekaj nK. (Bose-einsteinov kondenzat, ključna beseda za informiranje o tem pojavu.)

Jaz imam pa predlog, da je v igri še materija z dosti manjšo maso, kot od elektrona. Ta materija zares celo obstaja. Poznamo nevtrine, verjetno pa je tudi temna materija sestavljena iz takšne mase. Pri takšni materiji lahko koherenca pri sobni temperaturi traja zelo dolgo (odvisno od te mase). Torej mora biti nekako sklopitev te materije z zavestjo.

Morda, upam, da se cimvec raziskav dela tudi na tem,,,,kajti potem imamo se dod. razlage in morda povezavo z vplivom misli na okolico, interakcije z vesoljem, ljudmi itd;

Predlog imam tudi, da je zavest povsod, le v bolj elementarni obliki. Saj sploh ni potrebno, da je v povezavi z logiko. Vprašamo se, kaj je logika pri živih bitjih, odgovor je: nekaj, kar omogoča preživetje.

to je res, vendar so ena bitja evoluc. def. naprej od drugih, so bolj adaptabilna ravno zaradi višjega nivoja oz kvalitete zavesti,,,kje pa se začne, pa ne vemo,,verjetno sesalci, delfini itd,

V tisti debati o (ne)lokalnosti je bila še Susan Greenfield:
http://www.scientificamerican.com/articl
e.cfm?id=how-does-consciousness-happen
http://www.owlnet.rice.edu/~psyc101/pome
rantz/1007076.pdf
Če lahko kaj na kratko komentiraš. Že nekaj mesecev je, kar sem prebral.

Tole sedaj nimam časa, sem shranil linke, bom kaj kasnej ko bom čas, imam guzvo,,,,,

Slišal sem tudi nekje, da se občutek rodi že zaradi enega nevrona. Kako je s tem?

To sem že pisal, trenutno večina zn. meni, da temu ni tako,,,lahko se odziva na spec. orientacijo črte npr, občutka kot zaznave zavestne ali ćustva pa ne generira samostojno,,,,

hvala za zanimiva vpr,

SB, dr.med.

SECRET– ZNANSTVENA KRITIKA- pozor!

2.06.2009 avtor simonche


ZNANSTV. KRITIKA “SECRETA” IN DOGME- POZOR!

Takole, znanost o možganih ve, da so naše misli temelj naših odločitev sevedain to je zelo kompleksen proces, ne vemo pa še vsega, kako svobodno in od kje vse nastajajo naše misli oz.vsebina, tu je 1.vzrok. Pojdite pogledat depres. bolnike ipd ki ne morejo niti vstati iz postelje, pa jim svetujte secret, mislim da je zelo neeticno. če odklanjate medicinsko preventivo in diagnostiko, se zavedajte, da ste soodgvorni za vsako bolezen, smrt ali trpjenje, ki bo, je nastalo zaradi tega!!! Secret deluje, zaradi psiho-nevro zakonov poz. mišljenja , avtosugestije,tega niso sposobni vsi!?

Drugače pa vas pozivam, da zadevo brezplačno predavate vsem bolnim, umirajočim in revnim, nesrečnim na svetu oz organizirajte delitev materiiala. ne vem zakaj tega se niste storili oz avtorji. Ko bodo dokzalai, kaj naj bi bil zakon privlačnosti, se bomo lahko pogovarjali , če je kaj več od tega kar sem omenil. Do takrat pa je EDINO etično, da se držimo tega,kar v 90% dokazano, iz izkušenj deluje,a smo odprti ! ps….MOŽGANSKI ELEKTROMAGN VALOVI KODIRAJO NAŠE MISLI IN ČUSTVA, A SE NE ŠIRIJO VEČ KOT NEKAJ CM OD MOŽGANOV- zakoni fizike,UPAD s kv. razdalje, motenj okolja itd,,,,,,zato se izgubi informacije, ker je šum večji od info signala!!!!

TOREJ ENERG. POLJA IN PRENOS NA DALJAVO NE MORE DELOVATI KAKOR JE OPISANO, VPRAŠAJTE NOBELOVE NAGRAJENCE IZ MEDICINE, NE KVANTNE FIZIKE, KI POZNA LE SUBATOMSKI NIVO.
In za konec, vsak od nas rabi določen “smisel”,da zapolni praznino nesmiselnega krutega sveta in zapolni svojo krhko samoidentiteto in integriteto. Na tak način, ki je versko/magično/dogmatično/srednjeveški,p
rosim, ne bo nihče rešil celega sveta in tudi ni!LE ZAKAJ ne?!”

Torej zato pozivam vse oboževalce, da naj vsaj ko se gre za bolezen, življenje in smrt, ne promovirajte tega koncepta, saj se z močjo misli in psihe občasno lahko pozdravi le kako spec. bolezen, kjer je znana povezava med možgani in telesom, to pa obstaja le na nivoju imunskega sistema ali vegetativnega živćevja npr. medtem ko je znanih bolezni in nj. razl dej. tveganja skoraj neskončno,veliko še neznanih, in le eden izmed dejavnikov pri 10% vseh bolezni je psiha, stres, način razmišlj, in dol. karakt lastnosti.Tudi psihopatologijo kar spregledate, očitno tudi to nastane zaradi napačnega razmišlanja- to je seveda le posledica ne pa vzrok,,,,biologije, genetike in dej. okolja….

Druagače pa bodo uporabniki secreta morda živeli večno!?zdravi in srečni,,,,,!? privoščim njim in vsem….
kdor ima vest in razum, bo pretehtal moje mnenje, ki nima namena biti slabonamero in žaljivo do nikogar, le razširi lahko obzorja, in diskusijo usmeri v argumente, ne slepi fanatizem in dogmo.

v filmu je eksplicitno prikazano tudi dokazovanje z “dokazi” in “verjamem, ko bom videl”, na denarju, itd +med drugim tudi prikazi primerov ozdravljenja sicer neozdravljivih bolezni- brez medic. terapije, v smislu vse se da ozdraviti z močjo misli, obiski zdravnika le privlačijo slabo?!!,,

na to so bile tudi medn. kritike, ki jih najdeš v ugl. svet .časopisih in netu.

JASNO JE, DA BOLEZEN JE ŽE VGRAJENA V NAS LATENT.,V CIKEL ŽIVLJENJA, STARANJE ITD,,PRIDE NE (samo ali pretežno)ZARADI SLABIH MISLI, AMPAK 100TINE DEJAVNIKOV, IN LE cca.10% JE POD VPLIVOM PSIHE

to je moj namen OPOZORILA, sicer pa se povsem strinjam, kaj NAJ bi bil namen—razumevanja in interpretacije pa so lahko mimogrede napačne, in jih je veliko,,,,in to je lahko, vsaj za nj. zdravje, nevarno,,,,torej vera je UPANJE,—DA upanju,poz. mišljenju, podpori volje (tudi medinsko, antidepresivi npr.,).

NE srednjeveški dogmi, lažni tolažbi in zavajanju!

LP SB, dr.med

NE UNIČUJOČEMU KAPITALIZMU!- REŠITVE KRIZE IN NOV GLOBALNI SISTEM

21.05.2009 avtor simonche

NE UNIČUJOČEMU KAPITALIZMU!



1) Najprej za uvod nekaj simbolike in pozitivnih idej iz časa Che Guevare….iz izkušenj preteklosti se lahko učimo, da bi znali sestaviti nekaj novega, boljšega- torej ne gre za nostalgijo niti čaščenje kulta osebnosti… V drugem delu bom podal in utemeljil postopoma svojo sintezo in misli, predloge…


A Symbol against Fascism
Never again Fascism.

CHE GUEVARA, the eternal symbol of true revolution against dictatorship.
Che Guevara is dead indeed, his legacy however will never die.

“Not only an intellectual but also the most complete human being of our age” and the “era’s most perfect man.”
Jean-Paul Sartre
“He lived his words, spoke his own actions and his story and the story of the world ran parallel.”
Jean-Paul Sartre
Nelson Mandela referred to him as “an inspiration for every human being who loves freedom”.
Time Magazine named him one of the 100 most influential people of the
20th century, while an Alberto Korda photograph of him entitled
Guerrillero Heroico has been declared “the most famous photograph in
the world.”

“Many will call me adventurer, and that I am, only one of a different sort. One who risks his skin to prove his truth.”
-Che



MOJ TEKST:

Pa naj še kdo reče, da bi kaj takega rekel in u dejanjih- žal s smrtjo- naročeno in priznano s strani “demokratične” ameriške Cie, dokazal kak diktator, demokratični predsednik oz. katerikoli drug dosedanji oblastnik, politik.
No mogoče še Nelson Mandela.
In desničarji ga zlonamerno in fanatično kličejo morilec, zločinec oz terorist. …

Why?! Zakaj?!

Ker je občutil, videl neznosno trpljenje ljudi v Južni Ameriki in nerazvitem in dal življenje za njihovo osvoboditev izpod suženjstva imperializma in izkoriščanja.
Že to,da je bil najprej zdravnik, kaže na to, da je želel iskreno delati dobro in za Človeka.
Ker taka osebnost ne gre na medicino brez Razloga, kot žal veliko drugih.
Seveda pa s čistim Zlom težko ravnaš v belih rokavicah….kako torej? je ena največjih dilem?….

Che je bil zagovornik demokratičnega humanega socializma, ne
nujno večpartijskega oz v smislu današnje “demokracije” ali pluralizma,
jasno.

Cel narod, RAZEN FAŠISTIČNE ELITE je bil za njim- NE
ZASTONJ, AMPAK ZARADI ZATIRANJA S STRANI BATISTE IN REVŠČINE KORUPCIJE ITD NA KUBI…REVOLUCIJO SPROŽI LE SKRAJNO TRPLJENJE MNOŽIC,.. brez tega mu nikoli ne bi uspelo…


.. zato ne vem, u čem bi bile bistvene razlike v smislu pluralizma….

Kdo pa bi lahko bil “druga polit. stranka” na Kubi? takrat? Morda stari Batistov režim ali ameriški plačanci?

Imejmo no realističen vpogled, ki ni tako enostaven, kot gledamo danes in je žal seveda neidealen v smislu “mirovniške” mitologije matere Tereze ipd.

Koliko diktatorjev je odpravila in življenj je rešila ona, koliko je izboljšala življenja milijonskih množic, kot se je zgodilo na Kubi idr.? Pri Che-ju je bilanca sigurno pozitivnejša, pri čemer ni nikjer dokazov, da bi delal eksekucije nedolžnih ljudi, saj bi to delala le osebnost, ki je “dvojna”, ki dela paradoksno proti sebi,
načelom, ki so bila njegov osnovni motiv?!,,,on pa je znan po močnem enovitem karakterju in viziji.

Na hitro pobrani linki na Googlu, kjer hočejo Che-ja desničarski skrajneži- največ tisti, ki so izgubili bivše mafijsko premoženje na stari Kubi- prikazati kot morilca in zločinca, so zelo neverodostojen argument, dokumenti pa nepreverljivi, vsekakor pa pristranski in ne celostni.

Che je odšel je po svetu—in nesebično tvegal in  dal lastno življenje za druge, za malega človeka, proti trpljenju vsakogar! Je to značilnost zločinskih umov??

Ne- boljševiški Stalin tega ne bi storil, kaj šele desničarski diktatorji niti demokrat. oblastniki niti Vatikan oz. papež.

To mu priznava ves razumni napredni nevtralni svet, ne samo levičarji. Zločinec ni po nobenem kriteriju, sila v razmerah revolucije in kontrarevolucije z amer. pomočjo je žal bila takrat edini način, da se ne povrne stari režim, lutka v rokah ZDA.

Tudi boj proti Nemcem in slo. izdajalcem med vojno pri nas in drugje je moral
“ubiti oz. ustreliti”- TODA NE UMORITI!!!-je razlika….kakega Nemca ne?
Ali naj bi jih odgnali z vilami, lopatami in domobransko prisego?!
Seveda pa to ne velja za nedolžne civiliste brez dokazane krivde ipd.

“Zgodovinske resnice” se očitno razlikujejo, objektvina realnost pa je lahko samo ena, in tu ni oboževanja in fanatizma, saj nikoli nisem rekel, da ni bilo tudi neg. stvari- kot pri vsakem človeku. Dobro pa poznam literaturo in osebna pričevanja, ki so nevtralna, in ki ne govorijo v prid desničarski obtožbi. Važen je idejni nivo in bistvo, ki pri Che-ju prevlada v pozitivno smer, v smer ene največjih in najbolj svetlih, naprednih zgodovinskih osebnosti.

In moj odnos zato ni mitološki, ni fanatičen niti noče graditi kulta osebnosti, ampak je vsebinski, idejni, simbolični, kjer nekaj njegovih idej skušam postaviti v realen moderen kontekst.
Iz zgodovine se moremo nekaj naučiti, ničesar pozit. ne moremo odkriti povsem na novo brez predh. znanja in izkušenj, ne želimo pa je ponavljati iz nostalgije.

Castro je sicer kasneje na Kubi zgradil bolj totalitarno državo, še vedno pa zdaleč ne primerljivo z Batisto- vsaj za večino navadnih ljudi! O pobojih in mučenju političnih nasprotnikov v času miru ni dokazov ali so plod zlorabe posameznikov, kaj šele nedolžnega prebivalstva. V nasprotnem primeru ne bi mogel Oliver Stone, znani amer. režiser idr….svobodno posneti filma, kjer je Castra spraševal o vsem tem in iskal resnico kubanske zgodbe in Castra samega. Podobnih dokumentarcev je še mnogo in ljudi, ki govorijo predvsem
pozitivno, je neprimerljivo več, pri čemer gre za svetovne režiserje in avtorje biografij ter novinarje.

Che se je sicer razšel s Castrom med drugim najbrž tudi zato, ker je ta gradil preveč totalit. sistem z nesvobodo govora ipd., Che pa je hotel predvsem Novega človeka in odpravo vsakršnega trpljenja, imperialističnih apetitov in okupacije njihovih kolonij, zatiranja ali nehumanosti na svetovnem nivoju.


Che in Castro sta še danes spoštovana med večino ljudi na Kubi in v drugih nekd. amer. kolonijah, bil sem tam tudi sam in se prepričal večkrat…Castro se na ulicah sprehaja brez kupa vojske ali policije, Bush in “demokrati” pa z 10.000 policisti….to pove vse…
——————————————————————————
Kubanci imajo sicer nizek standard, tudi izolacija je naredila svoje in neučinkovita ekonomija, mentaliteta pa je še vedno pozitivna, odprta, optimistična, šolstvo, zdravstvo še vedno vrhunsko glede znanja in inovacij itd.

Sreča, pesem, ples, pa so v zraku neprestano,,,doživeto…

V ZDA in še marsikje pa imamo  milijone lačnih otrok brez strehe nad glavo in ogromno ljudi brez osn. zdravstv. zavarovanja…itd…Upamo na Obamo in spremembe.


Kaj je torej bolje, biti relativno bolj bogat potrošnik, če imaš “srečo” dandanes, REVEŽ, kot ogromni delež svet. prebivalstva ali biti ZARES srečen v Sebi in z Ljudmi?


Metodologija “genocida” je danes nepredstavljiva- korporacijska banda pobije danes samo z drogami, vojnami, izkoriščanjem itd. več ljudi, kot jih je uspel pospraviti Stalin in Hitler, da ne govorimo o smrti vrednot, smisla, zdravja, odnosov in sreče… “Elita mogotcev” je izumila tehnologijo, s katero “ovco” prepriča, da ji ta celo plača za lasten pokop. Še več, ta jim še postavlja spomenike in izliva svoje impotentne izlive, ko jih občuduje, kupuje v medijih in “živi” njihovo življenje namesto svojega”, v materializmu in potrošništvu, ki dela le nove odvisnosti in odtujuje od bistva sebe. Kje npr. tukaj protestira tudi Cerkev, ki naj bi skrbela za dušo, ne samo v besedah, ampak z dejanji? Ne, Cerkev je sama del teh elit, kot vedno.

Ostanejo le srčni intelektualci in razumni osveščeni mali ljudje, to je nova avantgarda.

Upajmo, da bo kriza priložnost, ki bo na nenasilen način prinesla nov Sistem in novega Človeka,— nihče ne govori o uravnilovki, starem totalitarnem komunizmu ali o zasluženem bogastvu z delom in znanjem v samoomejujočih mejah, ki ne ogrozijo kohezije družbe, kjer se dobiček deli med vse zaslužne in vlaga v razvoj, okolje, zdravje, znanje, ne v osebno bogatenje vesoljnjih zneskov….

Kako elito in politiko prisiliti v to, je veliko vprašanje, še hujše pa, kako spremeniti mentaliteto dolgoročno, vsaj po skandinavskem modelu.


Dokler trpi en sam človek na svetu, ne moremo ostati indiferentni, saj trpimo s tem vsi! Svet je povezan, soodvisen, kot so naši možgani.

Razviti je treba ta občutek univerz. globalne solidarnosti, empatije, soodvisnosti in soodgovornosti za bližnjega in svet, planet.


Glede Che-ja, Ne pozabimo, kje je dobil navdih, da je iz medicine prešel v politiko???

Potem, ko je videl trpljenje in revščino ljudi na poti po J. Ameriki…takrat je bil def. še povsem “nedolžen” mlad študent in ga je torej vodil čisto brezmadežen plemenit motiv, kar za zločince in diktatorske oblastnike oz. motene osebnosti ni značilno. Njih zanima OBLAST, SADIZEM, ZLORABA, PODREJANJE, MOČ, SLAVA ter DENAR.

Torej je to nelogično , nemogoče, razen, če verjamemo, da je Che kasneje zbolel za psih. boleznijo?! Imel pa je le hudo astmo, kjer je tudi z jekleno voljo premagoval bolezen v najhujših razmerah gverile. Če bi hotel oblast in zločine, bi ostal morda raje minister na Kubi, če že, pa je šel “v gozdove”. In že samo to dejstvo pove ogromno in si zasluži občudovanje. Kdo lahko temu oporeka, kdo je sposoben storiti kaj takega danes in zdaj?

Vsaka revolucija je bila plod neznanskega trpljenja, zatiranja, revščine in podprta tako ali drugače s strani brezpravnih množic, ni bilo mogoče drugače kot z nasiljem nad krvnike, kajti množica je bestialno maščevalna, to je čl. psiha…to zanikati je nesmiselno, seveda bi bilo idealno nek manj nasilen način, a proti orožju in korporacijam, oblasti tiranov z nezn.močjo je skoraj nemogoče…Žalostno je samo to, da se je revolucija marsikje izrodila v nov totalitaren sistem, kjer so pobijali tudi največje idealiste in je bila problem nesvoboda, pretirana uravnilovka in strah ter člov. pravice ponovno, sicer v drugem segmentu….Sistem, ki pa je bil za večino ljudi vsaj pri nas bolj human kot je kapitalizem, ki uporablja bolj prefinjene oblike nasilja,,,
Vsako nasilje je nedopustno in čl. življenje je sveto, seveda pa zločinci morajo dobiti neko kazen, zapor…Smrtne kazni levičar ne more podpirati…

Nismo pa še odkrili žal! drugih načinov, kako ustaviti zlo, krvoločni in nelegalni ali neomejen profit, multinacionalke, vojaške garniture in lobije, ki vsi zlorabljajo argumente moči, drugače kakor z določeno (pri)silo, ki pa nikoli ne sme biti na enakem nivoju kot pri njih samih, ne sme kršiti svetosti in dostojanstva človeškega življenja, pravic, kot se dogaja pri katerikoli diktaturi, npr. pravno nedokazano, do nedolžnih itd.

Vsaka “revolucija” mora še vedno spoštovati svetost človekovega življenja in njegovo svobodno ustvarjalnost, samouresničenje potencialov brez vladavine strahu in ekon. napredek, drugače bo obsojena na propad slej ko prej!


Zato prosim, da debato nadaljujemo v tej smeri, kako torej odpraviti vsako nehumano oblast, izkoriščevalski nepravičen sistem, mreže lobijev in tajkunsko svetovno elito, ki izkorišča človeka in uničuje planet—- na nenasilen način!?


Jaz sem prvi, ki vztraja na tem IN V TEM VSAJ SVA s Che-jem RAZLIČNA….

TUDI PRI NAS JE SITUACIJA ŽE DLJE, SPLOH PA S KRIZO NESPREJEMLJIVA IN NEHUMANA, ZATO obstaja nevarnost nasilnih konfliktov:

http://24ur.com/novice/gospodarstvo/dela
vci-tajkuni.html

Naš čas prihaja, “odnesimo” najprej nesposobne direktorje iz podjetij in razdelimo premoženje med delavce….delavci so 3 mesece brez plač,,,NEČLOVEŠKA SRAMOTA!


Nato  je treba slov. ekonomiste levičarje in ostale strokovnjake Takoj aktivirati za rešitve podjetja ter dobiček kasneje deliti med vse delavce in v razvoj, davke. Max. razmerje plač za menedžerje naj bo 1: 3 z ev. stimulacijami , vedno glede na uspeh vodenja!!!!
Potrebne metode, koraki, ideje, načrti torej so:,,,,,,,,,

Sam predlagam za začetek neko kombinacijo skandinavskih modelov, vključno spreminjanja mentalitete na vseh področjih z vzgojo, mediji, prek družin, ekon. spodbud, in samo/so upravljanja vseh zaposlenih oz drugih oblik modernih levih ev, zadružnih ekon.oblik gospodarstva in lokalnih inkubatorjev lastne proizvodnje ali kmetijstva.

Predvsem pa vlogo politike in družbe, pritiska vseh ljudi pri vzpostavljanju “samoomejujočega se” profita vseh podjetij, kar ne bo lahko pri multinacionalkah in tajkunih ter močnih lobijih,,,treba jih je prepričati  v cost-benefit smislu ali drugače…
ter nato vlaganja sredstev v znanje, šolstvo, zdravstvo in razvoj.
Ves profit se mora pravično deliti med vse zaposlene, seveda tudi glede na učinkovitost in sposobnosti, izobrazbo, zaradi motivacije.
Razmerja plač pa morajo biti razumna, ne v smislu današnjih direktorskih 1:30!
Tudi iz social. Kube ali Jugoslavije lahko potegnemo kako poz. idejo.

Kako odgovoriti na izzive svet. krize torej, kapitalizem v dosedanji obliki je nedvomno preživet, saj ustvarja nevarna neravnotežja tako v socialnem smislu, vrednostnem kot ekološko-energijskem?

Dokler bo 1% prebivalstva imel v rokah 90% vsega bogastva, tretjina ali več planeta pa živi v revščini, nečloveških pogojih, ki ne odpirajo vseh čl. potencialov itd, dotedaj ne moremo biti tiho, dotedaj moramo aktivno ukrepati, odpraviti to ultimativno nepravičnost,  drugače smo soodgovorni za situacijo in morebitne nadaljnje posledice, za naše prih. generacije!

To je edina možna etična pozicija, pri človeku, ki ima vest!

Seveda pa novi časi zahtevajo nove moderne rešitve, tudi zaradi ekon. razlogov– morda po okv.skandinavskem modelu, vsekakor pa tudi nekaj idej komunizma in samoupravljanja…predvsem o delitvi dobička, UTD, progresivni davki in kazni, ter samoomejujoči se profit v podjetjih….

Na Ekonomski fakulteti se bom vključil v “Danski razvojni model, kritična ocena ter implikacije/projekcije rešitev za globalno ekon. krizo….”

Raziskali bomo moznosti, kako dele danskega oz. skandin.razvojnega oz druzbenega modela, tudi sirse, implementirati na globalnem nivoju, s poudarkom seveda na ekon. temah, ki so kljucne.
Morda bi poskusili dele tega modela tudi kriticno nadgraditi. Najprej pa seveda ugotoviti, kako je kriza prizadela njih in razloge, ce in zakaj je njihova gosp. situacija trenutno boljsa kot v ostalih kapital. državah.

Morda s ciljem tudi v smeri “sistemskih sprememb” svet. ureditve, v smislu iskanja nekaj “novega” namesto “kapitalizma” in nereleg. trga, npr. v skladu z nek. krit.pogledi Noama Chomskega, nor.”Profit pred ljudmi” idr., povzeto– v smislu “samoomejujocega se profita” in trajnostnega skladnega razvoja humanejse, harmonične in stabilnejse druzbe, ne samo za razviti svet, za vse človeštvo.

Vloga države in politike je na začetku potrebna, v končni fazi pa je vsaka represija odveč…kaosa ne bo, če se uredi mentaliteta, ozaveščanje…tukaj bi morali začeti, vendar je tu vloga politike in medijev in civ. družbe ter družin, šol…

O tem Novem sistemu govorijo že svet. filozofi in ekonomisti, genialni Noam Chomsky, naš Žižek, naš prof. Keber,,,problem bo seveda spet mentaliteta ljudi, ki je dolgoro. proces… ti ponavadi potem sčasoma začnejo pljuvati v lastno skledo, ker niso cenili družbene lastnine kot bi svojo privatno, kar pomeni, da moramo dati možnost za vse ustvarjalne potenciale, brez profitne logike, smisel je v samouresničenju čl. sposbnosti, ki prinaša srečo in v odpravi potrošništva, ki odtujuje,,,

Rabimo torej tudi Novega človeka, ne samo Nov sistem (Che, Kocbek, itd)…Potrebno je narediti izviren in kreativen in odločen načrt za celotno državo. In SVET!

SAM ZA ZAČETEK PREDLAGAM ORGANIZACIJO OMIZJA, KI BI ZDRUŽILO IDEJE IN MISLI VSEH ZAINTERESIRANIH STROKOVNJAKOV, POLITIKOV IN JAVNOSTI, CIVILNE DRUŽBE -NA OMENJENO TEMATIKO ISKANJA “NOVEGA SISTEMA” IN MORDA SPREJELO NEK ZAČETNI DOKUMENT, KAR BI NA ZAČETKU VSAJ SLUŽILO KOT NEKE VRSTE MORALNO-ETIČNI IMPERATIV DRUŽBI IN POLITIKI, KOT SPODBUDA IN KOMPAS, ALTERNATIVA LJUDEM.

———————————————————————

ŠE NEKAJ MISLI FRONTE ZA SVOBODO:

Javna izjava Fronte za svobodo sveta
http://zasvobodo.si/

27. aprila, na dan Osvobodilne fronte, gremo na ulico, na antifašistično manifestacijo. Ne zato, ker smo nostalgični za slavno preteklostjo, ne zato, ker hočemo lepšo prihodnost, ampak zato, ker hlastamo po sedanjosti. Ker čutimo silen pritisk naše potencialne svobode in moči, ki ju z vse večjo težavo in zato vse bolj brutalno brzda vladavina strahu. Čutimo, kako svobodni bi lahko bili, če bi strmoglavili vladavino strahu vladavino bank in borz, družbe kontrole, militarizma, izkoriščevalcev našega dela, bitij resentimenta, ki nas terorizirajo z vsiljevanjem zasužnjevalne morale, normalnosti, delovne etike in identitetne vojne.

Kot zgodovinski partizani moramo tudi mi oblikovati osvobodilno gibanje, ki bo premagalo vladavino strahu. Zgodovinski osvobodilni boj in partizanska vojska sta bili formaciji, ki sta tolkli vladavino strahu in sprožili ter vodili proces razvoja in modernizacije zaostalega, potlačenega in ponižanega ljudstva. Takratna partizanka in partizan sta bila zazrta v prihodnost, danes sta se bila pripravljena žrtvovati za lepši jutri. Danes pa se nimamo kaj žrtvovati. Zgolj osvoboditi se moramo in si povrniti ukradeno moč. Današnji osvobodilni boj in partizansko gibanje morata tolči vladavino strahu, da sprostita svobodo izražanja in kreativnost, da se sprosti naša moč, ki jo krade in blokira vladavina strahu. Naš čas je sedanjost.

Zgodovinski partizani so organizirali ilegalni odpor in šli v hosto, da bi tvorili osvobojena ozemlja in politično mašino, v kateri se odvijejo procesi emancipacije, modernizacije in discipliniranja ljudstva - da bi lahko vstopilo v industrijsko produkcijo. Partizani postfordističnega in postindustrijskega proletariata pa ne gredo v hosto. Odpor in politična mašina današnjih partizanov je organizacija eksodusa iz družbe dela, iz režima dela, ki je absurden trud, ki ga moramo dnevno dajati šefom. Ta eksodus je boj proti naši degradaciji in marginalizaciji, za reapropriacijo odtujenega dela, ki nam je ukradeno skozi privatizacijo skupnega bogastva in za garantiran, od dela neodvisen, družben dohodek - za delo, ki ni disciplina, ampak užitek.

Pozivamo vse nevidne delavce in delavke sveta, postfordistične proletarce, prekerne delavke in delavce, proletarizirane študente in študentke, marginalizirane proizvajalce družbenega bogastva, razkurjene mezdne delavce, mnogotere oblike življenja, ki jih zatira izkoriščevalska vladavina strahu, da 27. aprila na ulicah Ljubljane oblikujemo osvobodilno partizansko gibanje - eksodus iz zatirajoče, usrane, ponižujoče, enodimenzionalne in absurdne družbe dela. Čas je, da začnemo tolči vladavino strahu, da izborimo skupno, nove oblike garancij in pravic, ki nas bodo potegnile iz osame in zatirajočih fašistoidnih skupnosti.

Vsi na ulice!

Proti vladavini strahu, fašizmu in globalnemu apartheidu! Za univerzalen in zagotovljen dohodek, za skupno, za svobodo izražanja in oblik življenja!


———————————————————————————-
ZA KONEC:
Zavedam se, da o tem “novem” nihce nima dokoncnega odg. in so pogledi razlicni, a morda bi lahko prispevali koscek v mozaiku napredka na tem podrocju, zgodovinski trenutek je nedvomno tu!



Združimo vse strokovne in človeške potenciale!



PRIDI, PRISPEVAJ, SPREMENI!



PESEM ČLOVEŠTVU:

BRATJE IN SESTRE,


ZDRUŽIMO SE V PESMI LJUBEZNI IN UPORA

ZA DOSTOJANSTVO, SVOBODO, PRAVICE, PROTI RAZČLOVEČENJU, PROTI SILAM IN ELITAM MOČI, PRAZNEGA POHLEPA, PROFITA IN TRPLJENJA…

NE BOJTE SE NIČESAR, OSTANITE POKONČNI ZA VSAKO CENO, KAJTI KO STE IZGUBILI HRBTENICO, STE IZGUBILI OBRAZ, SEBE- ZA VEDNO!

VSI TIRANI, MANIPULATORJI, IZKORIŠČEVALCI, BOLEZNI, VSE ZLO, ČAKAM NA VAS- NEUSTRAŠNO!

IN KER JE ŽIVLJENJE LE POČASNA POT DO SMRTI, KI JO JE ZA VELIK RAZLOG, SMISEL, ZATO UPRAVIČENO POSPEŠITI (CHE), VEDITE, DA NE MORETE ZMAGATI! NIKOLI!

KAJTI V TEM PRIMERU ME NI STRAH NIČESAR, NITI SMRTI…ZATO SEM ZA VAS PREMOČAN NASPRTONIK, STRAHOPETCI! TUDI, KER NISEM SAM…

TA ROKA BO KOVALA SVET (CANKAR)…ZA NOV PRAVIČEN SVET, NOV SMISEL, PRESEŽEK IN SREČNEGA ČLOVEKA, ZA VEČNOST…ČEPRAV S SOLZAMI V OČEH, ZA VSE, ZA KATERE JE PREPOZNO, ZA VSE, KI JIH VEČ NI…

BUT:

THE SHOW WILL GO ON…OUR SHOW…TAKO NA ZEMLJI KOT V VESOLJU…



NE GLOBALNEMU KAPITALIZMU, ČLOVEK in PLANET

PRED PROFITOM!

Hasta la victoria siempre!,

po njegovih stopinjah in nesebičnem požrtvovalnem vzgledu…!



Vsaka resnica preide tri stopnje, preden je priznana.
- Na prvi doživi posmeh.
- Na drugi ji nasprotujejo.
- Na tretji jo imajo za samoumevno.
(Arthur Schopenhauer)

Jaz želim biti na četrti stopnji- kreacija (ne le spoznanje) nove resnice;)) Pridružite se!



Si-CHE
SI-CHE

SI-CHE

CHE

CHE


var sc_project=4775365;
var sc_invisible=0;
var sc_partition=54;
var sc_click_stat=1;
var sc_security=”3beacc66″;

wordpress statistics


View
My Stats